ایرپاد پرو 2 اپل؛ مشخصات، قیمت و تاریخ عرضه ایرپاد پرو2

بنابر ادعای اپل، اپل ایرپاد پرو2 جانشین واقعی و پرطرفدار AirPods Pro است. اپل هم در مدل اولیه ایرپاد و هم مدل‌های جدیدی که عرضه خواهد شد، می‌داند نیاز کاربر چیست و برای ساخت یک جفت هدفون پیشرفته چه کاری باید انجام دهد. ویژگی‌های بینظیر ایرپاد پرو 2021، انتظار برای عرضه‌ی آن را بیشتر کرده است.

در این مقاله سعی بر ارائه اطلاعات احتمالی درباره‌ی مشخصات و ویژگی‌های فنی، تاریخ انتشار وقیمت AirPodsPro 2 داریم.

 

ظاهر airpadpro2

 

تاریخ انتشار Apple AirPods Pro 2

LeaksApplePro، اعلام کرده است که AirPods Pro 2 تا 4 اکتبر 2021عرضه نخواهد شد. این پیش‌بینی، با گزارشی که از تحلیلگر متخصص اپل به نام مینگ چو کو انجام شده، مطابقت دارد. همچنین این تحلیلگر در گزارش خود، ادعا کرده است که تاریخ انتشار اپل ایرپاد پرو 2 از تاریخ 4 اکتبر 2021 تا 1 اکتبر 2022 است.

طبق گزارش DigiTimes گفته شده است که AirPods 3 در نیمه اول سال 2021 عرضه می‌شود. این گزارش به صورت غیرمستقیم و بالقوه هر دو سری 2 و 3 ایرپاد پرو را شامل می‌شود. البته باید به این نکته نیز توجه داشت که تا رسیدن به نیمه‌ی اول سال 2021، تنها چندین هفته باقی مانده است. این در حالی است که ما شاهد انتشار عکس‌هایی درباره AirPods 3 هستیم اما شواهد مربوط به زمان انتشار اپل ایرپاد پرو 2 قانع کننده نیست.

همچنین رویداد Apple Spring Loaded که در تاریخ 20 آوریل برگزار شد، بدون اشاره‌ای به AirPods Pro 2 یا AirPods 3 به پایان رسید.

 

قیمت اپل ایرپاد پرو 2

AirPods Pro اصلی و اولیه دارای MSRP(manufacturer's suggested retail price)، به قیمت $ 249 دلار است که در زمان عرضه‌ی خود، گران‌ترین هدفون‌های بی سیم بوده است. تا جایی که حتی با افزایش فروش آن‌ها، باز هم شاهد کاهش قیمت توسط شرکت اپل نبوده ایم. همچنین طبق شواهد موجود، احتمال افزایش قیمت دو برابری آن وجود دارد، زیرا محصولات گران‌قیمت دیگری مانند Master & Dynamic MW08 و Bowers & Wilkins PI7 وجود دارد.

اپل ممکن است مجبور شود که با افزایش قیمت 25 دلار یا 50 دلاری برای ورژن جدید مواجه شود اما در برخی شایعات نیز پایبندی اپل به قیمت 249 دلاری ایرپاد پرو 2021 مورد صحبت است. بویژه اگر ایرپاد Pro اصلی در نهایت برای کاهش هزینه با کاهش قیمت مواجه شود.

 

طراحی Apple AirPods Pro 2

طبق گزارشی از بلومبرگ، پیش‌بینی شده است که AirPods Pro2 ممکن است با طراحی جدید و با پایه کوتاه تر از مدل استاندارد(بدون ساقه) عرضه شود. این منبع گفته است که نمونه اولیه در حال حاضر بیشتر شبیه به سامسونگ گلکسی است.
این امر حاکی از آن است که اپل ایرپاد پرو 2 همان طراحی سیستم دربسته (SIP) نسخه اصلی را دارد که برای AirPods 3 نیز شایعه شده است. با این ویژگی، امکان قرارگیری مدارهای ANC اپل و تراشه H2 قدرتمند در فضایی کمتر ایجاد می‌شود.

آقای وایت گفته است که ایرپاد پرو 2021 می‌تواند در دو اندازه متفاوت باشد. که در یک پیش‌بینی دارای 46mm ارتفاع و 54mm عرض است.
در طراحی جدید، جلوگیری از انسداد کثیفی عمیق نیز مورد توجه بوده است.

 

 

 

مشخصات و ویژگی‌های Apple AirPods Pro 2

در مورد مشخصات فنی و ظاهری AirPods Pro 2 نسبت به AirPods 3 اطلاعات کمتری منتشر شده است. اما این احتمال نیز وجود دارد که در بسیاری زمینه‌ها از ویژگی‌های مشابهی برخوردار باشند. ایرپادپرو 2، دارای سنسور نوری جدید به‌منظور تشخیص شاخص‌های سلامتی، مانند اکسیژن خون و ضربان قلب است. این ویژگی، تفاوت زیادی در این محصول با محصولات مشابه ایجاد می‌کند.

این مشخصات می‌تواند شامل یک حالت شفافیت پیشرفته برای هشدار به کاربران در مورد خطرات ورودی، فناوری هدایت استخوان، پشتیبانی از برنامه شخص ثالث و سازگاری با Apple AirTag برای سهولت در یافتن AirPod های گمشده است. همچنین انتظار می‌رود که بسیاری از ویژگی‌های برجسته‌ی iOS 14 نیز مانند سوئیچینگ خودکار، پشتیبانی Dolby Atmos و صدای فضایی در این محصول قرار گیرند که تجربه‌ای تئاتر مانند را برای شنوندگان ایجاد می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های اپل ایرپاد پرو 2، می‌توان به قابلیتHeadphones Accommodation برای تنظیم فرکانس و تقویت صدا و قابلیتHearing Health برای گوش دادن به موسیقی با صدای بلند اشاره کرد.
در ایرپاد پرو 2021 با افزایش کیفیت و عمر باتری بهتری روبه‌رو هستیم.

 

برخی ویژگی‌های AirPods Pro 2

• لغو فعال نویز
• شفافیت صدا
• طراحی کاملا جدید
• کیفیت صدای شگفت‌انگیز با Adaptive EQ
• شارژ سریع
• نصب آسان اپل ایرپاد پرو 2 برروی همه دستگاه‌های Apple
• دارای قابلیت اتصال خودکار
• مقاوم در برابر آب و عرق
• طراحی شده توسط اپل
• 4.5 ساعت تایم گوش دادن با یکبار شارژ
• بیش از 3.5 ساعت مکالمه با یکبار شارژ

 

با توجه به ویژگی‌های بررسی شده و شهرت اپل در ساخت محصولات با دقت بالا، در صورت تمایل به خرید هدفون بی‌سیم، خرید اپل ایرپاد پرو2 می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد.

 

نظرات (0)

تاکنون هیچ فردی در این قسمت نظر نداده است

  1. به عنوان میهمان نظرتان را ارسال کنید البته اگر عضو سایت هستید لطفا وارد شوید اگر عضو نیستید می توانید ثبت نام کنید
پیوست ها (0 / 3)
موقعیت جغرافیایی خود را به اشتراک بگذارید

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://gimamart.com/